Indukcinė kaitlentė rodo klaidos kodą „F2‟

Sprendimas

Problema:

  • Indukcinės kaitlentės ekrane pasirodo klaidos kodas „F2“
  • Neveikia funkcija „SenseBoil®“
  • Negaliu suaktyvinti funkcijos „SenseBoil®“

Taikoma:

  • indukcinėms kaitlentėms su funkcijia „SenseBoil®“

Sprendimas:

1. Kaitlentės paviršius turi būti sausas.

2. Neįjunkite jokios kaitvietės padėję ant jos tuščią puodą.

3. Nenaudokite šios funkcijos kitiems skysčiams virti, išskyrus vandenį.

Priežastis:

  • Klaidos kodas „F2“ rodo, jog prikaistuvis tuščias arba jame yra skysčio, kuris nėra vanduo, pvz., aliejaus.

Ar šis straipsnis buvo naudingas?

Užsisakykite remontą

Baigėsi prietaiso garantija? Nesijaudinkite, galime pasirūpinti jo remontu už fiksuotą kainą, į kurią įeina mokestis už iškvietimą, dalis bei darbą. Jokių papildomų išlaidų!

Užsisakykite paslaugą