Indaplovė rodo klaidos kodą „iF0“, „iFo“ arba „iF1“
Sprendimas
1. Pirmiausia, iš naujo nustatykite savo prietaisą:
- Atjunkite prietaisą nuo maitinimo šaltinio jį ištraukdami arba naudodami apsauginį išjungiklį.
- Po maždaug 1 minutės, vėl prijunkite prietaisą ir pasirinkite programą. Jei indaplovė veikia teisingai, problema išspręsta.
2. Patikrinkite ar:
- Filtrai ir nuosėdų rezervuaras yra švarūs.
- Daugiau informacijos apie valymą ir priežiūrą rasite naudojimo instrukcijoje.
Indaplovės filtro valymas – instrukcinis vaizdo įrašas
3. Įsitikinkite, kad nutekėjimo žarna tinkamai įrengta teisingame aukštyje.
Vadovaukitės priedu pateiktomis įrenginio įdiegimo instrukcijomis.
Jei aukščiau išvardyti veiksmai nepašalina problemos, prašome susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba.
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Susiję straipsniai
- Indaplovė rodo klaidos pranešimą i40, i43 arba i44
- Iš indaplovės sklinda nemalonus kvapas
- Indaplovės durelės užsitrenkia
- Kaip pašalinti lūpų dažus nuo indų?
- Kaip sudėti ir išimti indus iš indaplovės?
- Kaip išjungti „AirDry“ funkciją mano indaplovėje
- Kaip valyti indaplovės vidų?
- Sugadintas įjungimo / išjungimo mygtukas
- Nevisiškai ištirpsta indaplovių ploviklio tabletės
- Po naudojimo, indaplovė netinkamai išsivalo