Indaplovė rodo klaidos kodą „iF0“, „iFo“ arba „iF1“

Sprendimas

1. Pirmiausia, iš naujo nustatykite savo prietaisą:

  • Atjunkite prietaisą nuo maitinimo šaltinio jį ištraukdami arba naudodami apsauginį išjungiklį.
  • Po maždaug 1 minutės, vėl prijunkite prietaisą ir pasirinkite programą. Jei indaplovė veikia teisingai, problema išspręsta.

2. Patikrinkite ar:

  • Filtrai ir nuosėdų rezervuaras yra švarūs.
  • Daugiau informacijos apie valymą ir priežiūrą rasite naudojimo instrukcijoje.

Indaplovės filtro valymas – instrukcinis vaizdo įrašas

3. Įsitikinkite, kad nutekėjimo žarna tinkamai įrengta teisingame aukštyje.

Vadovaukitės priedu pateiktomis įrenginio įdiegimo instrukcijomis.

Jei aukščiau išvardyti veiksmai nepašalina problemos, prašome susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba.

Ar šis straipsnis buvo naudingas?

Užsisakykite remontą

Baigėsi prietaiso garantija? Nesijaudinkite, galime pasirūpinti jo remontu už fiksuotą kainą, į kurią įeina mokestis už iškvietimą, dalis bei darbą. Jokių papildomų išlaidų!

Užsisakykite paslaugą